valborg.

Kul kväll igår! Det började med grillat och margaritas hos Lisa och Linnea. Sedan fest i två lägenheter på Nydala, hos en Marie och hennes granne. (Tyvärr hann vi inte se kören, sorry Sanna). Det var kul, men när folk skulle ut på NH fick jag någon sorts akut trötthets-attack och begav mig hemåt istället. Jag kom dock inte hela vägen till Carlshem, utan råkade hamna på en fest med främlingar på Ålidhem. Jag var fortfarande trött, men hade himla skoj. Musiklekar is the shit! :) Sen blev jag övertalad till att hänga med på krogen Krogen också, men stannade bara i typ en halvtimme innan jag sa adjö (och "tråkigt att vi aldrig ses mer", haha) och begav mig hemåt.

Idag ska jag hämta mobilen som jag glömde hos L&L, dricka vatten och plugga. Tjing tjong.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0