100413, Tisdag





Haha, kolla vad jag hittade på min dator. Fy vad jag skrattade ;)

100413, Tisdag


Min rabatt 11/4 2010


100409, Fredag



Det är lov, äntligen. Påskhelgen tillbringades med mormor och moster. Vi åt supergod mat, åkte ut till havet (bilderna), och kollade in några Konstrundan-konstnärer i Ängelholms-trakten.
På måndagen var jag hos Thom i Hökön och såg film. På tisdagen städades det mest, för på onsdag eftermiddag kom familjen ner till Glimåkra! Det är riktigt fint att ha dom här faktiskt :)
Vi var hos mormor igår allihopa och nu befinner vi oss i Vallåkra hos Marianne, Annie och Axel. Ikväll kör vi hem. Imorgon gör jag högskoleprovet i Kristianstad och familjen sätter sig på tåget hem...
Så, det har varit ett ganska intensivt men väldigt bra lov. Nu längtar jag faktiskt till måndag, då högskoleprovet är över och jag får träffa min söta klass igen :)

RSS 2.0