100731



Jag stod längst fram, och skrek som en galning.
I'm in love. Idag är jag hes men lycklig.



 
Och Lasse, fantastisk som vanligt. Höll dock på att
kvävas framför senen. Jag blev smått klaustrofobisk, 
lyckades ta mig ut och fick höra konserten på avstånd
istället.



Mycket mer finns förstås att säga om kvällen, men
det tar vi inte här. Tack för igår alla inblandade!

100725

 

Det är inte hur man har det
Det är hur man tar det
Och när man längtar tar saker tid

Det är nåt mellan oss, mellan oss och världen
För långsamt, för snabbt men aldrig i takt
Vi vill ju bara andas




Kärlek.


100723



Såhär såg det ut på Trästocks förra året.
Imorgon är det dags igen!
Pepp pepp pepp

100718


Brösarps backar i maj

100717

Klockan är fyra och jag har dansat sönder mina fötter i natt.
Men det var det värt. Nu ska jag sova resten av helgen.
Tjohej!

100714


Dom små stunderna när allting känns helt självklart,
då är det fint att leva. Just nu finns det så mycket som
jag är glad för, och så mycket jag ser fram emot!





100712



Idag är det 28 grader ute, och jag gick runt i hagen med röjsåg från tio till två. Mygg, sol, mygg, varmt, svett, bräms, sol... På eftermiddagen hämtade jag en traktor från verkstan och efter det blev det mjölkning. (Om det var 28 grader ute så måste det ha varit 38 i gropen, puh.)

Klockan är nio, jag kom just hem. Nu ska jag gå och duscha IS-kallt, cykla en sväng och sedan dö i sängen :)




100705

I veckan har jag:

- Skickat in en ansökan och börjat hålla tummarna.
- Varit på loppis med Nenne och ätit sommarens första mjukglass.
- Umgåtts med tre trevliga skåningar :)
- Skrivit brev.
- Hittat en fungerande spinnrock från 1883 som min farmors farfar har byggt!
- Varit sämst i stan på kubb.
- Saknat de som bor för långt bort.
- Cyklat infjärden runt, gått promenader i skogen och fått en miljon myggbett.



100702

Extrem sömnbrist. Akuten-dramatik i familjen. Jobb 06-19. Skåneabstinens. 
Men nu är det helg och jag ska sova och allt kommer bli bra!

RSS 2.0