100524

Om fem min kör jag till Ängelholm med mormor och Ingrids möbler. Imorgon (?) lämnar jag tillbaka Jennis möbler. Sen gäller det att bli av med en byrå och en bokhylla..
I princip alla mina saker är inpackade i bilen nu, kvar står bara en ensam radio, tvål och schampoo, ett par tallrikar, lite kläder... Snart är det dags. Snart kör jag hem.
Det känns extremt bra och extremt sorgligt, men that´s life.

100523

Det har varit en fin helg. Igår var jag på Österlen med Hans och Catharina. Vi åt lyxpicknick vid Brösarps backar, satt nere vid stranden i Ravlunda och lyssnade på vattnet, tittade på Knäbäckshusen, låg och solade länge på en jättefin strand, badade fötterna och åt glass. Det var så himla härligt!

På kvällen var det grillfest i Broby, för Frida och Moa som har fyllt år. Gott, mysigt, roligt, bra! :) Jag insåg också hur mycket jag kommer sakna alla...

Idag har jag och Jenni gått i bokskogen i två timmar, fikat mackor, varit otekniska och lyssnat på musik ♥


100514

Igår fick jag besök av mormor och Ingrid. De skrattade lite
åt min tomma lägenhet, och jag förstår dom. ^^
Vi åt mormors mumsiga köttfärspiroger, gick en promenad och
kollade in skolan. Det var kul att ha dom här :)

Idag har jag tränat och uträttat ett ärende. Nu ska jag karda
ull och spinna garn. Jag måste hinna väva tre (!) vävar, spinna
ett nystan ull och sticka något av det på tre veckor.
Wish me good luck.


När det är iskallt och regnigt längtar man extra mycket till sommar och jordgubbar..

100505


Österlen 07


Kom, sommar, kom!


RSS 2.0