frost.


Foto: Syster

Det var minusgrader imorse när jag gick ut till fåren. Vitt på gräset, dimma i luften och knaster under fötterna. Var det inte sommar nyss?

Sista septemberdagen har bestått av 12 timmars kemiplugg, Simon & Garfunkel på vinyl och kedjetuggning av tuggummin (1 paket bara idag - well done). Jag ser formler och titrerkurvor när jag blundar, och önskar mest av allt att jag hade fått sitta på tåget ner imorgon. Det är återträff på Glimåkra med alla underbara människor, men jag kommer inte vara där.

Jag saknar er, ska ni veta.




Tungt



Det har varit en grå måndag med valdepp, fortsatt förkylning och allmänt dålig stämning. Imorgon: Träning och positivt tänkande. Godnatt!

Morgonpromenad



Jag tog med mig kameran på min morgonpromenad i skogen, och plötsligt tog det två timmar att gå 7,5 kilometer. Kanske för att jag hela tiden låg på knä för att ta bilder på spindelnät och flugsvampar och blåklockor och jag vet inte vad. Men roligt var det!

Klockan 06.15



RSS 2.0