Ume!

Igår var jag på Josses fest i Umeå, hos Ida med snygg-läggan. Kul var det! Men idag.. ja, idag mår jag inte bra. Har ej intagit alkohol sedan juli (med vissa undantag i skaune), så jag överskattade min förmåga en aning.
Nu: Soffa, glögg (ja, alkoholfri) och Paul Simon.
Imorgon: Morgonträning, skate med JL, hårdplugg.

pusshäj

minusgrader.


Gårdagens insikt

När man blir stressad av att träna yoga (för att avslappningen tar en jäkla tid), då är det nog dags att tagga ner lite.


I'm just a child of nature
I don't need much to set me free



Idag längtar jag ut till skog och fjäll och hav och whatever,  men är fast inomhus med mina biologiböcker.

Tiden går, hösten fryser till
och blir till vinter över ån.



18 minusgrader



Det är iskallt ute, och allt går i gråskala. Men jag är glad ändå. Ikväll var jag med Josse, Pilla, Sanna, Linnea och Ida på rampen. Galet roligt att träffa dem allihop :)

Hemma igen

Jag har haft en fantastiskt bra vecka, och hunnit hälsa
på en massa människor jag tycker om! Nu är jag ap-trött
och ska sova lite innan jag kör till rampen.

(Jo, jag vet. Mina blogginlägg kunde ha varit lite mer
utförliga... men jag ids inte.)

RSS 2.0