100514

Igår fick jag besök av mormor och Ingrid. De skrattade lite
åt min tomma lägenhet, och jag förstår dom. ^^
Vi åt mormors mumsiga köttfärspiroger, gick en promenad och
kollade in skolan. Det var kul att ha dom här :)

Idag har jag tränat och uträttat ett ärende. Nu ska jag karda
ull och spinna garn. Jag måste hinna väva tre (!) vävar, spinna
ett nystan ull och sticka något av det på tre veckor.
Wish me good luck.


När det är iskallt och regnigt längtar man extra mycket till sommar och jordgubbar..

Kommentarer
Postat av: Sofia

hej emma! nu har jag hittat tillbaka till din blogg! jag trodde nämligen att du fortfarande hade lösenord på bloggen, men nu när jag gick in på den så hade du inte det längre, bra bra! ;) jag har hört att du åker hem i sommar och jobbar på samma gård som förra året..? vi får se till att ses nåt i sommar :D kram

2010-05-15 @ 16:55:46
URL: http://mynameissophia.blogg.se/
Postat av: En skåning

Vilken dag åker du hem? Jag har ju inte kommit i väg till Glimåkra ännu!

2010-05-17 @ 08:17:24
Postat av: Emma

Jag åker hem den 4/6!

2010-05-19 @ 15:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0