Och plötsligt ordnar sig allting på en gång.

Jobb - check!
Boende - check!
Praktik - problemet löst.

Kom just hem efter en väldigt intensiv och lyckad helg i Umeå. På två timmar hann jag få både jobb och boende! :) Om två veckor flyttar jag in i ett rum i en trea på Carlshem och börjar jobba på Rönnqvist Lantbruk i Brattfors. Och den förbenade praktiken (se föregående inlägg) har jag löst genom att helt enkelt byta ut Sjukvårds-kursen, som krävde praktik, mot andra kurser som inte gör det. Kommer bli intensivt nu, med heltids-jobb och heltids-plugg, men det får gå. Är sjukt lättad och glad för allting! Och tack till Sanna som lät mig sno hennes studentrum över helgen :)
Nu ska jag snart till Jennie och fika med några av dom bästa. Ajöken. 

Kommentarer
Postat av: linnea

JAG LÄNGTAR!!!

2011-01-17 @ 23:06:40
URL: http://linneasvenssson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0