100622

Fjälaträsk, midsommarafton 2009

Mitt liv består av jobb och knappt nåt annat. Kommer hem åtta på kvällen, duschar, äter, dricker kaffe och somnar.

Idag var det en ko-jäkel som backade in mig mot en vägg och tryckte till bröstkorgen.
Ett tag senare började jag hallucinera, trodde att jag såg en svartvit kalv som åt gräs när det egentligen bara var ett betonggolv. Sedan var det en ko som kissade mig i mitt redan inflammerade öga (det svider kan jag säga)

Jag gillar mitt jobb, men jag behöver helt enkelt en ledig dag nu. På midsommarafton jobbar jag halv dag, så då ska vi till Fjäla. Jag ska sova i hängstolarna framför brasan och inte tänka på kor en enda gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0