100621

Bilder från en (halv) roadtrip


Skånska rapsfält. De första milen bölade jag mest, blödig som jag är.



När jag körde på småvägar i Småland, pratade jag med en herre som letade efter sin katt, Sissan.



I Jönköping hamnade jag på en konsert i en vacker park där det sprang barn i rabatterna.


Vättern



Efter några timmars välbehövlig sömn på världens skönaste luftmadrass hos Sofia i Uppsala, så gav vi oss iväg - mot Norrland!


Ja, sen vet vi ju alla vad som hände. Vi kom visserligen till Norrland, men
hade dock 75 mil kvar när generatorn sa godnatt.


Vi hittade ju tågbiljetter som tur var, men jag kände mig ändå lite som killen på bilden.


9 timmar buss...


En bit norr om Ö-vik mötte vi mor och far som var på väg ner för att rädda min bil. Morgonen därpå var både de och bilen hemma i oskadat skick :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha! ja, vilken resa! men det slutade ju bra iaf ;)

2010-07-25 @ 16:25:16
URL: http://mynameissophiaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0