Nu och sedan.



De flesta vet väl redan om det, men jag kom inte in på kursen i Sunne.
Var deprimerad i tre dagar, men nu känns det okej. Jag glömmer till och med bort det där med att ha framtidsångest, vilket är förbaskat skönt. 
Den nya planen är att hitta jobb och lägenhet/rum/kollektiv så snabbt som möjligt, helst i Umeå/Uppsala (bara för att jag gillar städer på U..)
Det borde ju inte vara omöjligt. Piteå är fint som snus när alla vänner är hemma, verkligen. Men jag måste härifrån snart. Få se något nytt, och göra något nytt. Igen.
Men nu är jag här, och nu ska jag sluta förtränga de förbenade böckerna, något som jag har lyckats fantastiskt bra med ända sen alla människor återvände till stan. Om 20 timmar har jag slutexamination i samhällskunskap, och jag har inte börjat plugga än. Det är som på den gamla goda tiden, med andra ord. Råplugg + ofantliga mängder kaffe sista natten innan provet, det är sånt jag är bra på här i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0