Lilla julafton

Tränade med Sanna på StepIn imorse, och sen gick vi på stan, lunchade och fixade en massa saker. Kul! Sedan blev det snabbdusch, potatiskok och presentinslagning inför Lilla Julafton hos Ida. Råkade köra fast med bilen på vägen dit så jag blev en timme sen.. Tur att Simon kom och drog upp mig med lastaren, och att Idas grannar underhöll mig medan jag väntade på honom :) Till slut kom jag äntligen fram till Ladan, där 13 fina tjejor redan var samlade. Och det blev god mat (Sannas smörgåstårta... mums!), presentutdelning, "fyra man i en soffa", och mycket prat och skratt. Himla roligt! Tyvärr startade inte mercan när vi skulle hem. Kanske inte så konstigt med tanke på att den stått utan motorvärmare i 27 minusgrader i ca 8 timmar. Josses mor räddade oss ur knipan, tack för det!
Sammanfattning: Lång, bra, rolig dag (med några bil-missöden). Jag gillar mina kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0