hejdå tvåtusentie.

Klockan är över tolv, och därmed har den sista dagen på 2010 kommit. Jag är tyvärr inte en sån där amitiös bloggare som lägger in en massa fina bilder och sammanfattar året som gick. Men det har varit ett fint år på många sätt. Och det som inte har varit så fint, det glömmer man ju bort, tack och lov :) 
Idag har jag tillbringat hela dagen i min gröna soffa med kemiboken, en massa kuddar och filtar (som fick mig att somna då och då), musik och sånt där gott jul-te, ni vet. Och jag önskar att jag var en sån där vetenskaplig person som jag trodde att jag var när jag valde NV. En sån som är intresserad av kemi på riktigt. Jag har en känsla av att det hade varit lättare att plugga då, och svårare att somna... Men det ska nog gå.
Nu ska jag sova några timmar. Imorgon är det nyårsfirande på Framnäs, och jag är peppad till tuus'n. Det ska bli himla roligt!  hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0