100802

Jag har haft två högst förvirrade dagar. Jag har tappat bort saker, ringt fel nummer, tappat ord, glömt vad jag skulle göra, somnat vid köksbordet... Men då sov jag åtta timmar på två dygn också, det kan vara en förklaring.

PDOL är slut för i år, och jag som inte skulle dit nånting gick in både fredag och lördag. På lördagen fixade jag in mig gratis! Höjdpunkterna var Salem (förstås), fredagen i allmänhet och dans på Valhall med Thom och Linnea (vilken inlevelse!) ;)

Imorgon ska vi till fjällen, men min syster har dragit på sig halsfluss, feber och förkylning så nu får vi se hur det blir.
Även jag har ont i halsen, och pepprar mig med Vicks Blå, KanJang, C-vitamintabletter, honungsvatten...

Kommentarer
Postat av: bruden utan röst tack vare inlevelsen...

åh, det var helt sjukt roligt!!! :D vi ÄGDE.

2010-08-13 @ 13:15:04
URL: http://linneasvenssson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0