091224, Torsdag



Pappa väckte mig tidigt, för tomtegröten stod på bordet. Mycket gott. Efter frukosten gick jag och min far ner till byn för att handla kaffefilter på Sigvards. Vi svängde förbi farmor och sa God Jul också ("Har ni gått hit?! Varför det? Ni sliter ju ut er!"). Jag kom på att vi skulle gena nedför pulkbacken, vilken resulterade i att jag sjönk ner och fick snö upp till låren.  Smart, Emma.

Det snöar och snöar och snöar. Bilden är från förrförra året, just nu är allt bara vitt och grått. Men om solen tittar fram snart så kommer det att bli riktigt vackert. Jag hoppas på det. Nu är klockan halv ett och jag längtar till ikväll :)
Ha en riktigt God Jul nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0