frost.


Foto: Syster

Det var minusgrader imorse när jag gick ut till fåren. Vitt på gräset, dimma i luften och knaster under fötterna. Var det inte sommar nyss?

Sista septemberdagen har bestått av 12 timmars kemiplugg, Simon & Garfunkel på vinyl och kedjetuggning av tuggummin (1 paket bara idag - well done). Jag ser formler och titrerkurvor när jag blundar, och önskar mest av allt att jag hade fått sitta på tåget ner imorgon. Det är återträff på Glimåkra med alla underbara människor, men jag kommer inte vara där.

Jag saknar er, ska ni veta.




Kommentarer
Postat av: Sofia

vad duktig du är som pluggar och pluggar själv hela tiden! jag undrar också var sommaren tog vägen?! jag åkte ju nyss ner hit och plötsligt är det oktober, mystiskt!



ville också bara säga att bilden på tassarna är så himla fin!

2010-10-03 @ 15:34:23
URL: http://mynameissophia.blogg.se/
Postat av: moa

vi hade självklart velat ha dig där, men för att trösta dig lite så var det väldigt få som kom och det var ju bara några timmar typ under eftermiddagen och kvällen, så att du kommer hit en hel vecka sen är så himla mycket bättre! Vi snackade en del om att vi skulle organisera ihop oss!!

2010-10-04 @ 17:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0